Om jou als winkelier te beschermen tegen onnodige concurrentie van
je buurman of bijvoorbeeld 'prijsvechters' op een fair, hanteert Be-Uniq een relatief strikt dealerbeleid. Daarnaast willen we ons
assortiment exclusief en correct gepresenteerd in de markt zetten. Onze
slogan is tenslotte 'Every Piece Comes With a Story': dat verhaal moet natuurlijk wel goed verteld worden.
Daarom
doen wij altijd een handmatige controle wanneer je je aanmeldt als
nieuwe klant, en kijken wij onder andere naar de volgende punten:
Na het doornemen van de criteria punten (maximaal 5 werkdagen) wordt
er besloten of het wel of niet mogelijk is om samen te werken met Be-Uniq. Om alle criteria zo goed mogelijk te beoordelen en de
administratie voor je bedrijfsaccount direct op orde te hebben, vragen
we je bij het aanmelden om diverse gegevens. Deze gegevens worden
uitsluitend gebruikt ter controle van je account en/of om je
bedrijfsaccount voor je in te vullen.
Wanneer je aanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je zo snel mogelijk een geautomatiseerde mail met hierin je login gegevens: welkom bij Be-Uniq! Vanaf dan is het tevens mogelijk een bezoek te brengen aan onze showroom en cash & carry.
Word je aanvraag afgekeurd, ontvang je een geautomatiseerde no-reply mail zonder specifieke opgaaf van reden,
omdat de afwijzing op diverse punten kan worden gebaseerd. Het staat je
uiteraard vrij om de aanvraag over bijvoorbeeld een jaar opnieuw te
plaatsen, of wanneer er iets in je bedrijfsvoering is
veranderd (bijvoorbeeld een nieuwe winkel op een andere locatie).
*indien er een dealer in een straal van een x aantal kilometers aanwezig is, kan en zal Be-Uniq de naam van deze winkelier niet prijsgeven: zowel op basis van ons eigen privacybeleid als door de hieromtrent geldende privacywetgevingen.